Musíte být vidět.
Vaše webové stránky nebo eshop musí být na internetu vidět. Pokud Vás zakzaník na internetu nenajde, je jedno jak máte dokonalý design webu..
Vyhledávače Google.cz a Seznam.cz
Snad každý zákazník hledá i konkretní web ve vyhledávačích jako je Google a Seznam. SEO optimalizací se do výsledku vyhledávání nikdy nedostane na první placené pozice – od toho je tu Google Ads a Sklik. Jedná se o formu placené reklamy kde se platí za návštěvníka. Před spuštěním placené reklamy je důležité udělat průzkum trhu – konkurence a připravit tu správnou kampaň.
Sociální sítě – Facebook, Instagram
Dnešní doba žije sociálními sítěmi, proto je dobré jít s dobou a svou firmu skrz ně propagovat. Reklama na Facebooku patří v rámci sociálních sítí k těm nejpodstatnějším. V rámci Facebooku můžete konkrétně cílit na uživatele dle jejich zájmů, věku apod.
SEO – search engine optimization
Každý web potřebuje alespoň základní SEO optimalizaci. SEO je proces ovlivňování viditelnosti webu nebo stránky v neplacené části výsledků internetového vyhledávače. Obecně řečeno, čím výše a čím častěji se web objevuje ve výsledcích vyhledávače, tím více návštěvníků web může z internetového vyhledávače získat.